Top news

Old Navy is the place to be for the latest fashions at amazing prices.Verified, women's Plus sized Apparel.In order to for you to be able to benefit from some of british airways coupon code india the best savings, we update our coupon database..
Read more
4 - elke dag nieuwe vakantie dagaanbiedingen op dag vakantie zoeken wij elke dag de leukste vakantie aanbiedingen voor u uit.View Similar Sites t Similar Sites by Search: goedkope en interessante stedenreis goedkope vakantie en vakanties vindt je op kantie.39 has expired is..
Read more

Korte christelijke overdenkingen


korte christelijke overdenkingen

Ik vroeg niet: Mijn ziele, doorziet gij uw lot?
Hier kun je overal of het nou op school of op je werk, de wereld verkennen.
Ook zet ik er af en toe een gedicht van mezelf op, die ook allemaal een christelijk tintje hebben.
Op deze site, wordt de Bijbelse boodschap van redding, in meditatie vorm verwoord.Durf je ruiterlijk te erkennen dat je niet zonder Hem nuon 50 korting kan, en slechts in Hem je Leven vinden? .(Hebreeën 7 : 25).Ik denk dat dit juist de spijker op zn kop slaat.Er zijn gaven in de gemeente.Wilco Vos, eens was ik een vreemdling voor God en mijn hart.Hij heeft de dood overwonnen en satans kop vermorzeld.We moeten onszelf niet op een voetstuk plaatsen, maar God en dat vergeet velen. .Ook een voorganger, predikant of evangelist en oudste in een gemeente of kerk is maar een mens, net als wij allemaal.Anders is mijn website niet compleet.



Velen kijken op TV naar Christelijke programma's en luisteren naar de preken.
Daarom is het belangrijk voor hen die ook geloven ook te voeden met Gods Geestelijk Woord.
De laatste gave die ik hier genoemd heeft, geeft aan hoe of een gemeente zou moeten functioneren.
Zij eigen Zoon moest de dood in opdat wij eeuwig zouden leven.
Allen die geloven in de kracht van Jezus bloed zullen eeuwig leven.Wat ik hiermee wil zeggen is, dat we niet beter, of meer zijn ten opzichte van elkaar.Hoe zult gij rechtvaardig verschijnen voor God?God heeft ons geroepen om dienstbaar te zijn.o.v.Hij heeft mij verlost van het vonnis der wet!HIJ KAN iedereen DIE door HEM naar GOD gaat, VAN DE ondergang redden.Als het op dit punt van dienstbaarheid fout gaat binnen de gemeente of kerk, dan is er iets structureels aan de hand, dan zullen we ons allemaal moeten gaan verootmoedigen en vergeving moeten vragen aan God, en ten overstaande van elkaar.Jezus heeft mij geroepen en door Zijn Geest heb ik mij laten leiden tot wat ik nu ben.Allemaal gelijk voor Jezus.




[L_RANDNUM-10-999]
Sitemap